اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور و درخشش ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان گفت: ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان حضور دارند.

حضور و درخشش ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور

رامین موحدنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش مردان حضور دارند.

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور از روز چهارشنبه آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد، ادامه داد: استان البرز میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ۴۰۵ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم از استان های سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند، ادامه داد: این مسابقات در دو بخش ساندا و تالو برگزار می‌شود.

موحدنیا با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی بزرگسالان را کسب می‌کنند، اضافه کرد: تیم ملی ووشوی ایران، سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در هند را پیش رو دارد.

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان با بیان اینکه در نخستین روز این مسابقات پنج سانداکار زنجانی حریفان خود را در مرحله اول از پیش رو برداشتند، ادامه داد: صابر بیگدلی در وزن ۵۲، افشین سلیمی در وزن ۶۵، محمدرضا خدابنده‌لو در وزن ۷۰، سعید خوئینی در وزن ۷۵ و پدرام محمدعظیمی در وزن ۸۰ بر رقبای خود پیروز شده و به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یافتند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش تالو مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور در البرز در فرم‌های دائو شو و گوئن شو سید محمد حسینی و هادی محمدی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول